Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
misspandora • wyjść spod szklanego klosza.•


Mam ochotę zniknąć...

Wszystko ma odcienie szarości. Nie tylko ze względu na klor nieba za oknem. Chmury są pełne łez, a stalowo szare niebo pełne nostalgii. Czuć w powietrzu nadchodzącą jesień. Wróciłam na Mazury i zmogła mnie choroba. Wszystko, oczywiście znowu się skomplikowało. Znowu zaczęłam pisać wiersze, czytam bardzo dużo, by się odciąć od tego, co mnie otacza. Ból się zmaga z każdym dniem bardziej. Tęsknota...
Ciebie tu nie ma, najwidoczniej już Ciebie nie obchodzę. Poszłeś się spotkać ze znajomymi, mnie masz gdzieś. Gdybyś coś powiedział... np., że napiszesz później, że chcesz z nimi posiedzieć i w spokoju pogadać... a Ty nic... Milczysz, a mnie ogarnia tysiąc myśli... Co ja mam sobie myśleć?! Kobiecie w takich sytuacjach wiele przychodzi do głowy... wiele złych rzeczy... Czy mam Ci uwierzyć? Czy mam Ci wybaczyć te łzy?
Powoli tracę siły na to wszystko. NIC mi nie wychodzi, a jeśli czegoś pragnę bardzo to nagle moje plany się sypią. Zauważyłam, że to się już nie pierwszy raz zdarzyło. Jakby los ze mnie kpił. Los/Bóg wie, że jestem uparta, że zawsze postawię na swoje, nawet jeśli będę musiała poświęcić wiele... i znalazł w końcu sposób: zesłać na mnie chorobę z gorączką, bo tylko w taki sposób może mi pokrzyżować plany i zrujnować to, co tak skrupulatnie starałam się utkać... :( Nienawidzę swojej świadomości i swojego życia... Dziś jest zły dzień... A moje oczy są mokre od łez...
Mam dość.

* * *
A tu można przeczytać część z mojej wielkiej zamaszystej szuflady wierszy.
Wiersze mojego autorstwa, strona cudownej Julii ;*
A tu mój profil na stronie Julii ;*
 
recenzje książkowe || recenzje filmowe || pytania || lastfm || blogspot || filmweb || my anime list


Głosuj (0)

Miss Pandora ♥ 28 sierpień 2010, 22:29, sobota [komentarzy 2] ♥ Napisz ♥

cummenti su nènniri *

Napisałam długą, piękną notkę, ale oczywiście musiała się skasować. Więc skrócę to, co miałam tak pięknie opisane. Jestem wreszcie szczęśliwa. Tak, tak w pełni szczęśliwa. Wreszcie wyszłam z tej swojej antyspołecznej i totalnie nieszczęśliwej skorupki, w którą się zamknęłam. Teraz jest dużo lepiej mimo tych wszystkich problemów i kłótni.

Byłam z Asią ostatnio na konwencie a&m, na NiuConie 2 w szkole na Kamiennej, we Wrocławiu. Bawiłyśmy się świetnie! Było karaoke, gdzie zdarłyśmy sobie gardła! Od teraz mój pierwszy w życiu konwent będzie kojarzyć mi się z piosenką: alice_cooper_-_poison ♥ Było mnóstwo stoisk z wszelkimi rodzajami gadżetów z anime i mang, było również prawdziwe japońskie słodycze i napoje! ♥ Cosplay był przepiękny! Większość z nich można obejrzeć na youtubie. ♥ Poza tym poznałyśmy na konwencie mnóstwo przemiłych osób i dzięki nim ten konwent był jeszcze lepszy! :) Szkoda tylko, że nawaliła organizacja ;( Wiele paneli, które były zaplanowane się nie odbyły. =.=''

Ostatnio czytam mangi, teraz aktualnie "Hellsinga" , którego pożyczyłam od Asi. Mam w zapasie też "Sailor Moon"

Już niedługo wracam na Mazury razem z siostrą, wracam 27.08 na koncert, na którym grać będą m.in. Perfect, Dżem i Pidżama Porno, i na który idę z Karolinką :*

To by było na tyle, w wielkim skrócie.

* * *
A tu można przeczytać część z mojej wielkiej zamaszystej szuflady wierszy.
Wiersze mojego autorstwa, strona cudownej Julii ;*
A tu mój profil na stronie Julii ;*
 
recenzje książkowe || recenzje filmowe || pytania || lastfm || blogspot || filmweb || my anime list

* jak kielkujące ziarenka zboża.


Głosuj (0)

Miss Pandora ♥ 18 sierpień 2010, 03:38, środa [komentarzy 1] ♥ Napisz ♥

Cisza przed burzą?

Od poprzedniej  notki minęło parę dni i jeszcze więcej się w międzyczasie zdarzyło. Były kolejne dwie kłótnie, na szczęście zakończone rozejmem (zupełnie jak na wojnie i zaczynam podejrzewać, że miłość jest właśnie taką dziwną wojną dwóch serc, które próbują żyć razem w jedności, ale czasem ich indywidualność za bardzo wychodzi na wierzch i dochodzi do kolejnych bitew- niczym w zmąconym najazdami obcych mocarstw królestwie...) Zaczynam nawet odczuwać komfort w naszym związku- nie ma to jak szybka wymiana zdań i szczera rozmowa i wspólne postanowienie poprawy. Jest lepiej! :)

Pochmurno dziś na zewnątrz i pochmurno we mnie- nie mam po prostu na nic siły. Czuję się jakaś wykończona. Dziwnie mi niezmiernie. Mój organizm się zmienia, a ja nie rozumiem zbytnio tych zmian. Mam nadzieję, że nie są to zmiany spowodowane jakąś chorobą, której nie znam i objawów nie mogę dostrzec. JA, zagorzały hipochondryk wiem o chorobach więcej niż sami doktorzy. Na szczęście staram się nad sobą panować. I idzie mi całkiem nieźle.

Wczoraj razem z moją współlokatorką Joasią i moją śliczną siostrą Ewcią (btw. ta głupia Aneta Z. zlikwidowała swoje fikcyjne konta o mojej siostrze, więc sprawa została załatwiona. ) cudne anime pt: "Ponyo" ♥ a potem obejrzałyśmy tylko fragment "5 cm na sekundę", bo nam się strasznie internet wieszał ;(

Przerwałam czytanie "Obrony Szaleństwa" Allena, bo mnie znudziła. Czytam teraz "Cień wiatru" Zafòna, bardzo mi się podoba.

Pelcię, naszą psinkę potrącił samochód, ale na szczęście żyje i ma się dobrze. Biedna psinka ;<

To by było na tyle. Więcej nie mam ochoty pisać, ani się rozwodzić na temat mojego zaiste ciekawego życia.

Dziękuję za wszystkie rady i komentarze :)

* * *
 
A tu można przeczytać część z mojej wielkiej zamaszystej szuflady wierszy.
Wiersze mojego autorstwa, strona cudownej Julii ;*
A tu mój profil na stronie Julii ;*
 

recenzje książkowe || recenzje filmowe || pytania || lastfm || blogspot || filmweb || my anime list || Shakes & Fidget


Głosuj (0)

Miss Pandora ♥ 11 sierpień 2010, 16:53, środa [komentarzy 3] ♥ Napisz ♥

Brak nowych wiadomości.

Za oknem wstał już nowy dzień, a mnie dręczy dziś bezsenność. Insomnia. Nie potrafię (może wcale nie chcę?) zamknąć oczu i zasnąć. Boję się tego, co mogłoby mi się przyśnić. Kolejny koszmar, który zmąciłby mój spokój. Ostatnio we śnie znowu uciekam, czegoś się boję i spadam znowu z wysokiej i stromej skały. Czyżbym czegoś się w realnym świecie bała? Zajrzałam do sennika, który znalazłam w google'u i wyszukałam parę fraz, które mogłyby mi pomóc zinterpretować moje chore i prześladujące mnie co noc sny:

  • uciekasz i nie możesz uciec - kłopoty
  • tygrys- masz nieprzyjaciela
  • wdrapywać się na skały - wielkie przeszkody w dopięciu celu
  • spadać w otchłań- wielki kryzys życiowy, depresja i rozpacz

Z tego, co widać i co w jakiś dziwnie niezrozumiały sposób podświadomie chce mi przekazać mój mózg czekają mnie same kłopoty i to w niedalekiej przyszłości. Jeśli, oczywiście wierzyć w takie rzeczy. Niestety/stety ja w nie wierzę- nie raz miałam sny prorocze, które się sprawdzały i nie raz znaczenia moich snów zgadzały się z tymi w sennikach.

Dni po przeprowadzce ciągną się i mijają w sposób nadzwyczaj dziwny. W mieszkaniu panuje bałagan, którego nikomu nie chce się ogarnąć- jakaś niemoc panuje w ludziach, czy może potrzebujemy wszyscy czasu, by się zaaklimatyzować, nie wiem. Cały dzień oglądam telewizję i zabijam nudę serialami, które uwielbiam i których już dawno nie widziałam, czyli np. "Sex in the City", albo "Californication" :)

Zaczęłam czytać w końcu "Obronę Szaleństwa" Woody'ego Allena, którą pożyczyłam w lutym (jeśli dobrze pamiętam) od Olimpii- wypadałoby w końcu zwrócić książkę należytej właścicielce.

Moja siostra wyniosła się do brata mojego chłopaka. Powiedziała, że tu się za bardzo nudzi, ale niestety nikt nie ma czasu z nią nigdzie pójść: przeprowadzka i ogarnięcie jako tako tego mieszkania, praca i inne problemy człowieka doprowadzają do szału.

Ostatnio znowu pokłóciłam się z moim lubym. Jak zwykle poszło o to, że ja niby nic nie robię, a mój chłopak robi wszystko i ma wszystko na głowie- co jet wierutnym kłamstwem, bo ja staram się mu pomagać we wszystkim, w dodatku prowadzę całe te nasze miniaturowe gospodarstwo domowe- sprzątam, gotuję i piorę. Nie narzekałam nawet gdy musiałam to wszystko robić i jeszcze w dodatku chodziłam do pracy! Nie, ja nie narzekałam, ale on musi. Musi mnie ciągle gnoić i doprowadzać do płaczu. Lubi się na mnie, najwidoczniej, wyżywać. Co to dla niego, prawda? ;( pff.

Po prostu chciałabym, by zauważył, że ja też coś robię, że ja też mam wiele rzeczy na głowie; żeby docenił to, że pomagam mu i dla niego gotuję np. Chciałabym bardzo, by przestał robić z siebie ofiarę. Nie mogę wyrazić swojego zdania, dla przykładu podam pewien dialog:

Ja: Ale mnie nogi bolą od tego całego łażenia.

On: A myślisz, że mnie nie bolą?!

Nie wiem, czy ktoś to zrozumie, ale tak jest w moim życiu, z mężczyzną mego życia. Jest coraz gorzej. Ja coraz głębiej się zapadam, a on nie ma zamiaru mnie wyciągnąć. Najgorsze jest to, że już nie wiem, czy bardziej go kocham czy nienawidzę, za te wszystkie litry słonych łez, które przez niego wylałam.

Czy każdy mężczyzna musi być Panem i Władcą, każdemu mężczyźnie kobieta musi usługiwać i być jego osobistą niewolnicą/kurtyzaną/spowiednikiem i pocieszycielem?

Żałuję, że w moim związku nie ma partnerstwa: jest tylko rozkazywanie jednemu i drugiemu... a to nie prowadzi do niczego dobrego. Zastanawiam się nawet nad tzw. "związkiem otwartym", ale nie wiem czy to ma jakiś sens. Jeśli nie będziemy chcieli być razem to nie będziemy- nic nie zrobimy na siłę.

Tak, zmieniłam szablon. Nie podoba mi się teraz, po dłuższym zastanowieniu,ale dopóki nie znajdę innego (bądź dopóki nie zrobię innego sama), ten zostanie. Może natchnie mnie miłośnie na następne dni i wprowadzi miłą atmosferę do mojego związku z panem Lukiem.

Standardowo się rozpisałam, a niewiele treściwych informacji zawarłam w tym potoku słów. Ktoś się podszywa pod moją siostrę, podobno jakaś Aneta Z., która jest córką leśniczego w mojej rodzinnej gminie. Moja siostra zna tą dziewczynę i wie, że roznosi o mojej dwunastoletniej siostrze ohydne ploty. Przykładowo może być fikcyjne konto założone na naszej-klasie, gdzie wypisuje (podając się za moją siostrę, Ewę), że jest kurewką, która daje każdemu, bo tak strasznie lubi sex- oczywiście, to jest wierutne kłamstwo, bo moja siostra jest za mała na takie rzeczy! Poza tym moja siostra nie jest taka głupia! Wszystko się komplikuje, a ta Aneta Z. zostanie ukarana za to, co robi. Moi rodzice nieźle się wkurzyli i mają w niedługim czasie pode wziąć odpowiednie środki, by dziewczyna zakończyła ten, karalny zresztą proceder.

Wkręciłam się, dzięki Pawłowi (naszemu współlokatorowi) w bardzo fajną grę online: Shakes & Fidget, w którą namiętnie grywam- polecam z czystym sumieniem! :)

Czas się troszkę przespać, bo czeka mnie kolejna partia sprzątania w mieszkaniu, oraz oglądania trzech części "Ani z Zielonego Wzgórza", gdyż mój luby kupił mi "Świat Kobiety" (kryptoreklama jak się patrzy!) za jedyne 5,99 zł właśnie z tymi płytami :)

Zrobiłam również porządek z ulubionymi- szkoda, że tak wiele osób, po prostu znika bez słowa...

Postaram się tu bywać częściej, ale nie obiecuję niczego. Wybaczcie też brak komentowania, nie mam ostatnio do tego głowy. Zbyt dużo się dzieje.

W takim razie żegnam państwa! ;)

* * *
 
A tu można przeczytać część z mojej wielkiej zamaszystej szuflady wierszy.
Wiersze mojego autorstwa, strona cudownej Julii ;*
A tu mój profil na stronie Julii ;*
 
recenzje książkowe || recenzje filmowe || pytania || lastfm || blogspot || filmweb || my anime list


Głosuj (1)

Miss Pandora ♥ 06 sierpień 2010, 09:07, piątek [komentarzy 9] ♥ Napisz ♥

Przeprowadzka i inne z tym związane komplikacje.

Wszystko nagle zawirowało. Zmieniło się tak dużo, że nawet nie jestem sama ogarnąć tego wszystkiego po kolei. Znaleźliśmy cudowne mieszkanko ♥, do którego się już przenieśliśmy (mieszkamy razem z Asią i Pawłem ^^), co prawda nie obyło się bez incydentów już pierwszego dnia ;) Zatrzasnęłam się w łazience i trzeba było wzywać pomoc. I teraz mamy wielką dziurę w drzwiach xD Wcześniej pojechałam razem z miśkiem do mojego rodzinnego domku na Mazurach, pobyliśmy tam parę dni (wciąż padało i padało, więc pogoda nas nie rozpieszczała) i wróciliśmy całkiem niedawno z moją siostrą :) Więc jedno moje marzenie się spełniło ^^ Mam mętlik w głowie, nie mogę się skupić, nie mogę spać- dręczy mnie bezsenność.

Wczoraj brat Łukasza miał urodziny, więc poszliśmy z Ewcią i Kamilem (solenizant) do kina na najnowszego "Shreka" w 3D i się świetnie bawiliśmy w sumie ^^

Teraz czeka nas dalsze rozpakowywanie, meblowanie itp. Tyle tu tego do mycia, uprzątnięcia itp. jest, że aż się człowiekowi nie chce myśleć o tym. pff.

W każdym bądź razie jestem szczęśliwa ^^

* * *
 
A tu można przeczytać część z mojej wielkiej zamaszystej szuflady wierszy.
Wiersze mojego autorstwa, strona cudownej Julii ;*
A tu mój profil na stronie Julii ;*
 
recenzje książkowe || recenzje filmowe || pytania || lastfm || blogspot || filmweb || my anime list


Głosuj (0)

Miss Pandora ♥ 02 sierpień 2010, 19:27, poniedziałek [komentarzy 0] ♥ Napisz ♥





[69457] ||♥ Strona Główna ♥
[5] ||
♥ Ksiega Gości ♥
[♥ Zostaw swój ślad ♥]


♥ Dodaj do Ulubionych ♥


Archiwum

2011
♥ Styczeń
2010
♥ Grudzień
♥ Listopad
♥ Październik
♥ Wrzesień
♥ Sierpień
♥ Lipiec
♥ Czerwiec
♥ Maj
♥ Kwiecień
♥ Marzec
♥ Luty



Ulubieni













Linki

♥ Ulubieni ♥
bitter-sweet-life
wolna
memyselfnadi
emulla
jasmine-gothic
parisienne-moonlight
kas-chan
kobietaboguniewyszla
japoneczkaa
blacknights
paranoidal
vampiria
zakochana-niewiadona
soemi
siostra
samotnie
lilo
top
widz-swiata
szaramona
♥ Znajomi ♥
krzyk_
cisettexd
bethany
reesh
red-heels
josefine
samoportret
iskiereczka-ruda
benvingut-al-paradis
wredna-wiedzma
cosmia
12gram
yzoja
♥♥♥
notebookdoodles
crimeofpassion
strawberriesfrompoland
oh-vodka
promarandza
brendon-urie
skintt
creepy-girl
c00kies-est-une-cuillere-a-absinthe
him
zamaskowany-muczaczo
annamolly
thug
Jumcia <3
zdaniapolpelne
Gem :*
Czasem zaglądam.
agatek-01
f16
jackowo
nana
oktus
korwaks
piglatin
michal-zablocki
maja-persson
dziewczyna-zlego-chlopca
kriz
inexile
szczepaniak
jasinskiart
sketchblog
loish2
auroreblackcat
pauleillustration
jmireault
tartelin
scandalstreet
brandnews
aborcji-powiedzmy-nie
manga-to-lubie
Fora internetowe.
miedzyswiaty
poezja
Foto blogi.
davideo
fotimage
makultura
panhojda
phileo
semideus
footszak
wstroneslonca
wstronesloncablog
kurasinski
thefamilywithoutborders
300mm
jaeliucomic
malinowomi
fraggles
Fotografia & Design.
ffffound
abduzeedo
abeautifulmess
tauntingsmirk
booberry
hello-tiger
fredflare
photoshopdisasters
facehunter
lukaszbiederman
puglypixel
cebrita
ag.debicka
ewasende
juliamolner
book-by-its-cover
statekkosmiczny
agatanowicka
loish
marcoschin
clayrodery
babeczkaa
likecool
ilikedesign
Gry online.
Shakes & Fidget.
Bite Fight.
tanoth
bloodwars
Kino & Film.
filmowy
plakaty
agna83
Komixy i inne inności.
pionkwa
agde
cannotcook
buchholc
eri
adkuchni
kolec
spaceship
porysunki
rysujerysunki
agatka
Kuchnia i gotowanie.
grumko
peginthejar
cukierniczekreacje
whiteplate
przysmakikarolki
ugotuj
Modomania.
bellechantelle
elec-trick-city
hautstyle
bloo90fashion
end-of-march
feathergirl6
liebemarlene
bleubirdvintage
niezgubiesiewtlumie
missmollyfashions
przymierzalniaa
podszewka
aifowy
Moje osobiste.
bloog
blog
secondhand-life
epuls
myspace
mypics
xxlonelinessxx
grono
digart
deviantart
eblog
pandora-vampire
sophia-dark-angel
nk
lastfm
vampirefreaks
stylio
lubimyczytac
flickr
Moje studia, szkoły.
irk.uni.wroc.
Myspace'owe cuda.
theindecent
Oceny blogowe.
zlo-konieczne
pijane-oceny
Podróżowanie z aparatem.
ohfrench
archiwro
toskania
fotowroclaw
wrocek
miastowroclaw
religiapokoju
raider55
wrocphoto
lissa
consolomirarte
ewkawdenmarku
fotohuta
takajedna
malinytrip
zrobtowwawie
ulicewarszawy
Poezja i opowiadania.
piorem-feniksa
portal-pisarski
poezje
miastopisarzy
pisze-wiersze
tak-po-prostu
Różny stuff.
sennikbabilonski
rysuj
sennik
zwierciadlo
tablica--ogloszen
terazrock
Sklepy online.
92912
designersko
pantuniestal
retrofuturo
butyk
ludowomi
glovestar
vintagecase
Szablony i dodatki.
thecorations
anime-lay
szablonownik
titre
graficzne-miasto
carllton
szablony.inventive
szablonyxoxo
paleta kolorów
Śmieszne śmieszności.
mroczne-kalesony
kominek
naszaklasa
pulpa
uslyszane
vontrompka
parzyszek
czerski
Wegetariańskie kucharzenie.
ilovetofu-cb
vegeswiat
czcicielkasoi
weganie
wegetarianka
zielonakuchnia
Wydarzenia kulturalne itp.
FAMA
opowiadanie
naturalnydom
opener
culture
mtv 2
hunterfest
Zawody i praca.
copywriter


misspandora
Blog pisany życiem. Życiem zagubionej 21 pochodzącej z mazurskiej wsi,a mieszkającej obecnie w dużym polskim mieście. Kim jest? Kim będzie?